2019. május 23., csütörtök

Popeye Village

Az utolsó szabadnapunkat még mindenféleképpen hasznos időtöltéssel szerettük volna eltölteni. Én a híres Popeye falut kívántam meglátogatni, mert úgy gondoltam ez egyedülálló a szigeten. Itt készült ugyanis a Robin Williams-féle Popeye film. Sajnos a csapatból másnak ez nem keltette fel az érdeklődését, így egyedül indultam el. Egy kis utazás után elértem a jegyirodához, ahol nagy meglepetésemre egy magyar házaspárt találtam beszélgetni, akik mar voltak bent a faluban. Nagyjából egy félórás beszélgetés után, a hölgy átnyújtotta nekem a karszalagját, tehát 3000 Ft helyett ingyen jutottam be a faluba, borzasztóan szerencsésnek éreztem magam. Maga a falu színes, játékos és otthonos volt, valamint a falura és a faluból elénk táruló panoráma lélegzetelállító volt. Az elő faluban szinte mindenre lehetőség volt: mini golf, szerepjáték, kisfilm forgatása, különböző játékok és természetes pihenés, étkezés, fürdés. Összességében -főleg így, hogy ingyen bemehettem- nem bántam meg, hogy nem a többiekkel tartottam, hanem egyedül jöttem meglátogatni ezt a varázslatos helyet.







Írta: Zsani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése